Een profiel voor een verhuurder is compleet kosteloos voor een verhuurder. Je kun je eenvoudig registreren op de verhuurder registratiepagina. Vervolgens ontvang je een activatiemail. Zodra je op de link klikt kun je direct gebruik maken van alle diensten van Monster Rent.
<< Terug naar categorie Profiel
Ik heb geen activeringslink ontvangen
Veelgestelde vragen per categorie
>
Profiel
>
Ik heb geen activeringslink ontvangen
Ik heb geen activeringslink ontvangen
Een activeringslink ontvang je op het door jou ingevulde email adres bij het registreren. Het kan zijn dat de mail tussen je ongewenste email terecht is gekomen. Controleer dat eerst goed.
Kun je echt geen mail ontvangen? Neem dan contact op via onze klantenservice. Dit kun je doen door links op "Direct contact" te klikken. Vul vervolgens het contactformulier in dat verschijnt. Onze klantenservice zal binnen maximaal twee werkdagen reageren.
<< Terug naar categorie Profiel
<< Terug naar veelgestelde vragen per categorie
Woningen
Veelgestelde vragen per categorie
>
Woningen
Veelgestelde vragen per categorie Woningen
Hoe zet ik een woning online?
Veelgestelde vragen per categorie
>
Woningen
>
Hoe zet ik een woning online?
Hoe zet ik een woning online?
In twee simpele stappen kun je jouw woning online zetten. Ga hiervoor naar jouw profiel en klik op de tab "Mijn objecten". Rechtsboven op de pagina vind je de knop "Voeg object toe". Vervolgens doorloop je de twee stappen en staat jouw woning online, klaar om verhuurd te worden.
<< Terug naar categorie Woningen
<< Terug naar veelgestelde vragen per categorie
Huurder
Profiel
Veelgestelde vragen per categorie
>
Profiel
Veelgestelde vragen per categorie Profiel
Hoe maak ik een huurder profiel aan?
Veelgestelde vragen per categorie
>
Profiel
>
Hoe maak ik een huurder profiel aan?
Hoe maak ik een huurder profiel aan?
Een profiel voor een huurder is er al vanaf € 3,95 per maand. Voor dit bedrag kun je onbeperkt gebruik maken van alle Monster Rent diensten.
Je kun je eenvoudig registreren op de huurder registratiepagina. Zodra je hebt betaald kan je direct gebruik maken van alle diensten van Monster Rent.
<< Terug naar categorie Profiel
Zijn er kosten verbonden aan een profiel voor huurders?
Veelgestelde vragen per categorie
>
Profiel
>
Zijn er kosten verbonden aan een profiel voor huurders?
Zijn er kosten verbonden aan een profiel voor huurders?
De kosten voor een profiel van huurders zijn afhankelijk van het pakket wat jij kiest. Een lidmaatschap begint al bij € 3,95 per maand. Kijk op pakketpagina welk pakket het beste bij jou past.
<< Terug naar categorie Profiel
Ik heb wel betaald maar kan niet inloggen.
Veelgestelde vragen per categorie
>
Profiel
>
Ik heb wel betaald maar kan niet inloggen.
Ik heb wel betaald maar kan niet inloggen.
Bij Monster Rent kan je betalen met iDeal en Paypal. Wanneer deze verbinding vroegtijdig wordt verbroken kan het zijn dat jouw betaling wel heeft plaatsgevonden maar je niet kan inloggen.
Heb je wel betaald maar kan je niet inloggen? Neem dan contact op via onze klantenservice. Dit kun je doen door links op "Direct contact" te klikken.
<< Terug naar categorie Profiel
Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?
Veelgestelde vragen per categorie
>
Profiel
>
Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?
Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?
Je koopt bij Monster Rent een pakket voor het door jou aantal gekozen maanden. Dit loopt automatisch af en hoef je dus niet op te zeggen. Je kan wel te allen tijde jouw lidmaatschap verlengen.
<< Terug naar categorie Profiel
<< Terug naar veelgestelde vragen per categorie
Woningen
Aanbod
Veelgestelde vragen per categorie
>
Aanbod
Veelgestelde vragen per categorie Aanbod
Van wie zijn de aangeboden woningen
Veelgestelde vragen per categorie
>
Aanbod
>
Van wie zijn de aangeboden woningen
Van wie zijn de aangeboden woningen
Alle aangeboden woningen op Monster Rent zijn direct afkomstig van de eigenaar. Monster Rent biedt zelf geen woningen online aan. Als je reageert dan stuur je ook rechtstreeks een mail aan de verhuurder.
Voor woningen die aangeboden worden op Monster Rent mag geen commissie of andere extra eenmalige kosten berekend worden, met als enige uitzondering contractskosten (mits niet overdreven hoog).
Wij houden dit zelf nauwlettend in de gaten. Mocht je een woning zien die door een makelaar wordt aangeboden of waarbij toch ineens kosten in rekening worden gebracht dan horen wij dit graag. Stuur ons dan een berichtje via het contactformulier wat je kunt vinden door links te klikken op direct contact.
<< Terug naar categorie Aanbod
<< Terug naar veelgestelde vragen per categorie
Direct contact
Direct contact
Kun je tussen onze veelgestelde vragen niet het juiste antwoord vinden? Stuur dan via onderstaand formulier een mail naar onze klantenservice. Binnen maximaal 2 werkdagen ontvang je een antwoord.
Jouw vraag is verzonden naar onze klantenservice. Binnen maximaal 2 werkdagen ontvang je een antwoord van ons.
Zoekresultaten
Staat je vraag er niet tussen?
Stel opnieuw een vraag
Zoek tussen onze veelgestelde vragen
Neem direct contact op
Direct contact
Jouw vraag is verzonden naar onze klantenservice. Binnen maximaal 2 werkdagen ontvang je een antwoord van ons.